Ansvarshavende SSA med planlægger funktion- weekend fri

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du den SSA’er vi mangler med dybdegående kendskab til FSlll der ønsker at arbejde med planlægning, sundhedsfaglig kvalitet, og sikre den gode opstart hos borgerne?

 

Banker dit hjerte for ældrepleje, hvor borgerens gode hverdag sættes først? Og trives du i en flad struktur, du ikke finder i det offentlige?

Hos os bliver du medinddraget og får god mulighed for at forme dit eget arbejde. Hvis det lyder som noget for dig, så læs videre!

Et kontor med fokus på nærhed

Vores kontor består på nuværende tidspunkt af en afdelingsleder og en ansvarshavende SSA.
Vi samarbejder ligeværdigt og holder dig up to date med daglige sparringsmøder. Og det er der brug for, for vi har travlt. Vi har ca. 250 borgere og får i snit 5-10 nye hver måned.
Du vil blandt andet skulle være med til at sikre, hvad vi kalder ”den gode opstart”. Der vil du kører ud til den nye plejeborger i den periode du vurdere der er nødvendig, hvor der sikres korrekte hjælpemidler, nødkald, ajourføring af kmd nexus, samt derefter sikre den gode relation og tilknytning samt overdragelse til den hjælper – du vurdere skal være kontaktperson.

Brug din faglighed og få enderne til at mødes

Sammen med din leder, vil du være med til at planlægger du 13-15 ruter om dagen. Her er det vigtigt, at borgerne oplever kontinuitet – afløsere skal gerne ud på de samme ruter som dem, de afløser for. Samtidig sørger du for, at ruterne følger overenskomsten samt kommunens kvalitetsstandard og serviceniveau.

Hvis der er komplekse eller terminale forløb, skal du bidrage med støtte og sparring til hjælperne, og kører med ud for at sikre dette.

Vores hjælpere møder ind på kontoret før og efter, de kører ud på ruten. Her mærker du deres arbejdsglæde, lytter til deres ønsker og er der for dem, når de læsser af. Og du reagerer, hvis du hører, at en borger begynder at skrante.

Hvis der er brug for din observation – skal du af dig selv, tilbyde denne sparring til personalet og tilbyde din sparring og ekspertise når du deltager i besøgene. Derefter forventes der at du ajourføre systemet, til denne ændring samt vurdere den nødvendige hjælp. Du skal derfor kunne lide at have ”flere briller på”.

Udover planlægning vil du bruge din arbejdsdag på at

  • Oplære elever, afløsere og personale i KMD Nexus og FSlll
  • Lave ajourføring af borgernes data
  • Lave ugentlige egenkontrolsbesøg
  • Planlægge hele eller dele af ruterne
  • Besvare telefonen – du tager dig tid, når du snakker med borgeren, pårørende mm.
  • Tage på borgerbesøg, hvis det er dét, der får planen til at hænge sammen
  • Tage på borgerbesøg, hvis der er brug for din sparring
  • Deltage i opstartsmøder mellem borgerne og forventningsafstemme samt have opstartsforløbet så ”den gode opstart” sikres
  • Du arbejder 37 timer om ugen med dagvagt i hverdagene og deltage i bagvagtsordningen. Du skal ikke være på kontoret, når du har bagvagten.
  • Varetage delegeringer og lave medicinkørekort med personalet
  • Have undervisning, fokus-uger efter ønske fra personalet.
  • Vælge/fordele opgaver udfra vores årshjul sammen med din leder og kollega.

Har du med varme hænder og is i maven?

I en travl hverdag prioriterer du knivskarpt, og du har blik for de gode løsninger.

Du er god til at nedtrappe eventuelle konflikter, hvis samarbejdet mellem borger, pårørende og hjælpere ikke fungerer optimalt. Og så har du ro nok til at gøre en opgave færdig, inden du tager den næste telefon, så der ikke sker fejl.

Hvad det faglige angår:

  • Du er uddannet social- og sundhedsassistent.
  • Du har erfaring med planlægning eller har før arbejdet med at delegere opgaver på ruter.
  • Du har kendskab til KMD Nexus og FMK.

 

Lyder det som noget for dig, kontakt Afdelingsleder Maria Kronborg-Jensen på Tlf 5060 0363 eller på mail Maria@omsorgsjaelland.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Omsorg Sjælland ApS, Fredensborg afd, Møllevej, 2990 Nivå

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935904

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet