Administrativ medarbejder til rengøringsvirksomhed i Humlebæk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for god kundeservice?

Kan du give den bedste service og har du gode salgsegenskaber? Så er det dig, vi leder efter til vores lille administrative team i Humlebæk.

Om jobbet

Vi er en familieejet rengøringsvirksomhed, der drives af 3. generation. Vi tilbyder bl.a. privatrengøring, erhvervsrengøring, ejendomsservice og vinduespolering og beskæftiger ca. 50 medarbejdere.

Du vil blive en del af et dedikeret team med mange opgaver på tværs og hvor vi hjælper hinanden i mål.

Dine opgaver bliver bl.a.:

  • Ansvarlig for kundehenvendelser på mail og telefon – vi benytter et callcenter som besvarer det mest gængse henvendelser og tager den indledende salgssamtale med kunderne
  • Udarbejdelse af tilbud til kunder
  • Lettere planlægning af kundebesøg
  • Bistå teamledere med praktiske opgaver ifm. personale
  • Administrationsopgaver som f.eks. sygemeldinger, indhentelse af straffeattest, ansøgning af refusion, indkøb af arbejdstøj og meget mere.

Stillingen er nyoprettet, så der vil være rig mulighed for at præge dine opgaver efter kvalifikationer og interesse.

Vi lægger vægt på, at du

  • er servicemindede og imødekommende
  • er initiativrig og ansvarsbevidst
  • har motivationen og evnen til at lære nyt
  • har erfaring med kundeservice eller anden form for kunde/borgerkontakt
  • er en teamplayer
  • er fortrolig med IT
  • arbejder systematisk og organiseret
  • har gode kommunikative egenskaber, både mundtligt og på skrift

Meget af vores rengøringspersonale er ikke dansktalende, så en del af den interne kommunikation foregår på engelsk. Du skal derfor kunne kommunikere på basisniveau på engelsk.

Du får

  • Et stort ansvar for varetagelsen af vores kundepleje
  • Gode kollegaer og en arbejdsplads med en uformel tone
  • Gode grin og tætte kollegaer
  • Mulighed for at præge egne arbejdsopgaver

 Arbejdstiden

Vi forestiller os arbejdstiden er 30-37 timer om ugen. Vi er fleksibel med timeantallet, da vi vægter den rigtige medarbejder til jobbet højt.

Arbejdstiden vil ligge indenfor telefonens åbningstid, der er hverdage fra 9.00-15.00, dog fredage 9.00-14.00.

Sådan søger du

Tænker du, at jobbet er noget for dig, så send en ansøgning til hej@damsgaard.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Heidi på mail heidi@damsgaard.dk eller på tlf. 71924245

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

DAMSGAARD SERVICE ApS, Bakkegårdsvej, 3050 Humlebæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: hej@damsgaard.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850943

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet